Engelen på blogg.no – del 2

 

Vel…nå er hun vel ikke helt alene om dette. MEN, jeg vet hun har i alle fall hatt en finger med i spillet, om ikke en hel hånd.

Så hva er det engelen på blogg.no har gjort denne gang? Og hvem er hun?

 

 

 

Vel, ingen vet vel egentlig helt hvem hun er. Men jeg har dannet meg et bilde. Så jeg tegnet henne første gang for noen år siden, da vi mot vår vilje ble flyttet fra gamle blogg-blokka til den nye og etter å ha opplevd hvor hjelpsom hun var.  Dette er altså engelen!

Det er hun som må høre på våre digitale hyl og skrik, når vi er frustrerte for et eller annet i forhold til blogg.no. Og vi er jo titt og ofte et sånt hylekor. Som jeg har sagt før: engelen lytter LIKE tålmodig hele tiden, og kommer alltid tilbake med en løsning.

Jeg vet også at hun har jobbet litt med å få til endringer på de tingene vi har hylt høyest om. Og jammen meg har hun ikke fått det til 🙂 Sikkert med hjelp av teknikerne, men siden det er HUN som er ansiktet “utad”, så er det HUN som får “creden” også!


Tusen takk engelen på blogg.no, for at du holder ut med oss, OG for at vi nå har fått funksjonen i editoren med varsler om svar på våre kommentarer hos andre. Det var skikkelig bra! Mange som setter pris på denne av oss som har hengt med lenge her i blogg-blokka 😉 

 

 

#support #hjelp #funksjonalitet #blogg

 

14 kommentarer

Siste innlegg