Engelen på blogg.no

 

Engler…finnes de? Vel..det er det ulike meninger om, og jeg har ikke tenkt å starte noen diskusjon om DET. Folk får ha sine egne meninger, og jeg får ha mine.

Men en engel på blogg.no er det vel få som tror at finnes?
Etter omlegging på blogg.no, til ny plattform og faens herk…

Her gikk jeg omkring på gamle bloggen, hadde laget meg en egen liten verden, blogg-blokka mi som jeg døpte den i 2012. Jeg hadde laget meg en egen liten verden, med leiligheter hvor folk bodde. Naboer på et vis. Og vi gikk på besøk til hverandre, drakk kaffe og sludret i “sofaene” rundt omkring. Vi snakket på “bakrommet” og fikk masse venner der inne.

Men plutselig, nesten litt ut av det blå (sånn føltes deg for noen av oss) ble vi tvangsflyttet over i en annen blokk, med “interiøret” og alt. Noen av oss sto sjokkerte opp en morgen, og fant døra til gamle “leiligheten” låst. Og etter å ha skjønt at noen hadde flyttet oss, i nattens mulm og mørke, så skjønte vi overhode ikke hvordan vi skulle “låse opp” den nye leiligheten..

Det var så klart skrik og hyl fra hele gjengen… Vi rev oss i håret og visste ikke våre arme råd. Vi kjeftet og smelte og HANG på mailen til support de fleste av oss. Maste og klaget, spurte og grov. VI savnet våre gamle venner og skjønte ikke hvordan vi OVERHODE skulle kunne blogge mer!!

Og midt oppi dette så fant i alle fall JEG en “engel”. 
Engelen på blogg.no: Hanne Mari

 

Jeg vet ikke hvordan hun EGENTLIG ser ut, eller om hun overhode sitter med noen laptop kalt ACER. Men det jeg vet er at hun har gitt meg svar på ALT jeg har lurt på. Hun har vært tålmodig og gitt fyldige og gode svar, som selv en Frodith kan forstå. Hun har vært rask med svar. Hun har vært en ENGEL. 

Og vel har det vært mye rot, og vi har sikkert lov å klage litt både vi i ny-blokka og de i gamle-blokka som nærmest er innestengt der borte i en “falleferdig” blokk.

Men det er nå også sånn at når folk fortjener det, så skal de jammen meg ha ROS!! Hvis man er flink å si fra når ting er FEIL, så er det jammen meg viktig å være flink å si fra når ting er BRA!

Så takk til Hanne Mari!!  🙂 
Engelen på blogg.no.

 

 

(Jeg tenkte denne passet å poste i dag, etter en dag med sikkert hundrevis av klager igjen, da blogg.no lå nede noen timer. Hanne Mari var like hyggelig hun 🙂 )

 

#blogg #trøbbel #engler #bloggno

 

16 kommentarer
    1. Så flott at du gir ros til den som virkelig fortjener det i en sikkert tøff hverdag nå om dagen. 🙂
      Høres jo nesten ut som det er bare henne på support etter hva flere skriver.
      Og jeg kan tenke meg det er mange flere frustrerte bloggere som ringer, og da må hun jo være en engel om hun er like blid hver gang, eller veldig proff I jobben sin 😉
      Flott med slik positiv tilbakemelding!

    2. Jeg har ikke vært borti den engelen der direkte, men kanskje indirekte gjennom andre engler, når jeg har mast på deg og noen andre her inne, i en smule frustrasjon 😀

    3. Så utrolig koselig innlegg! Er det hun som jobber i kundeservice eller hva det nå heter på blogg.no? Tror det var hun som hjalp meg litt over mail da jeg ble flyttet over:)

    4. skal se om jeg finner engelen din,for hun høres fin ut,først nå ble ting normale på min datamaskin,har jo ikke sett et eneste innlegg på framsiden til blogg.no,og plutselig nå dukket dere alle opp igjen :=) det var koselig

      1. Hun er kjempefin, og jeg har BARE kontakt med henne. Ingen andre som har svart. Så mulig det er bare henne. I så tilfelle må hun ha mye å gjøre. 😀

    5. Mange hadde sikkert trøbbel når man skulle ordne seg til på det nye systemet. En tung overgangsperiode ble det for mange men alt blir en vane. Bra at du fikk hjelp. Ha en fin kveld.

    6. Så bra at hun får et innlegg og fin tegning 🙂 Jeg har også vært i kontakt med henne et par ganger..og føler hun tar tak i det man lurer på.. Vel fortjent framsnakking det her 🙂 Klem til deg …og Hanne Mari <3

      1. Jeg synes hun er veldig flink å hjelpe 🙂 Og da tenker jeg at jeg må rose litt også, for jeg har skreket høyt både her og der når det har vært feil 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg