Er det ikke rart…

 

 

Livet er rart mange ganger. Og jeg blir stadig sittende å tenke på at vi har SÅ forskjellige synsvinkler på livet, på utfordringer, på hvordan vi bør leve eller ikke leve. Og de synsvinklene “roper” mange høyt ut, som om de skulle være eneste løsningene.  Nærmest en fasit på livet. Sin synsvinkel….løsningen på alt liksom… Men det er jo ikke sånn: Er det ikke rart?

 

Er det ikke rart

 

…at for noen kan saker og ting virke stort og vanskelig, mens de HELT samme sakene og tingene er “piece of cake” for andre.

….at de som selv ikke eier et problem, har vanskeligheter med å se at de overhode FINNES.

 

 

 

 

Har du tenkt på det?

 

 

#ordtak #livet #synsvinkler

12 kommentarer
    1. Her er det mye sant:)
      Det har noe med personligheten alt tror jeg.
      Og når man tror man har funnet den riktige, ville man at andre skal også få tak i sannheten:)

    2. Har faktisk tenkt en del på nettopp dette med hvordan virkeligheten generelt, og spesifikke oppgaver og problemstillinger spesielt fortoner seg helt forskjellig fra det ene mennesket til det neste..

    3. Det der er jammen meg sant. Noen ganger blir jeg sliten av at andre vet bedre enn meg hvordan jeg “har det”, eller bør ta det, for de har jo gjort det slik ellers sånn. 🙂
      Artig filosofering 😀

    4. Ja det er mye sant i det 🙂 Men det er jo også de som ser problemer i hver minste ting 🙂 Da kan det en smule slitsomt å ta del i alle 🙂

    5. Jeg har for vane å se ting fra andres synsvinkel, og ikke baremin egen. Synes det er spennende å prøve å sette seg i andres hoder… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg