Er det MULIG liksom??

 

I ca 52 år har jeg vært minimalt syk vil jeg påstå. Jeg har hatt noen litt “store” greier, som hjernehinnebetennelse-syndromet mitt, operert et par ganger osv. Men ellers, sånn vanlige SYKDOMMER? Omgangssyke? Influensa?  Niks! Ikke denne jenta!   Har nok hatt et godt immunforsvar. 

Siste året derimot, eller jeg kan nesten si siste månedene, har jeg vært mer syk og borte fra jobb enn jeg har vært i over 20 år av arbeidslivet. 

Nå trodde jeg at jeg hadde begynt å krabbe meg opp av denne “grøfta” som høsten har vært.. Var skikkelig optimistisk på slutten av forrige uke…Men SÅ….

 

 

Mandag morgen

 

 

 

Tirsdag 

 

 

Onsdag

 

 

Torsdag

 

ER DET MULIG?!!

Hele immunforsvaret er ute og sykler denne høsten. 

Men det positive:
Ser du på torsdagen legger du kanskje merke til at feberen er gått ned litt  😉 

I løpet av helgen er nok nesa hvit igjen… He-he

 

#syk #influensa

17 kommentarer
    1. Hei på deg! Og i dag er det lørdag og jeg håper virkelig at feberen har sluppet taket og at du er i bedring <3 Jeg har hatt TO forkjølinger dette året…………….. influensa i sommer og forkjøling for litt siden…………. tror det er noe i lufta. Nå er alle rundt meg syke. Og jeg har hatt oppkastsyken for den gjekk som en farsott her………. så jeg tror bare at av og til er man så uheldig at man får det som går……….
      Og selvfølgelig har det med immunforsvaret å gjøre til tider <3 Du har virkelig hatt ditt den siste tiden – det siste året <3 Det er tøft å stå i – det du nå har stått i, frodith <3 Men så er det slik, en dag av gangen – og det går seg sakte men sikkert til.

      Ønsker deg en god lørdag og ei god helg <3 varm klem fra meg

    2. God bedring. Så kjedelig. Om det er mye inni eller mye stress tror jeg det kan prege immunsystemet litt, uten at jeg sier det er slike grunner. Håper du blir frisk snart <3

    3. Stakkars deg! og velkommen i klubben! Jeg har akkurat kravlet meg ut av sengen etter flere dager med intens influensaverk overalt. Har ikke vært så syk på flere år. Men du så deilig det er når man kjenner at det går fremover…Håper du er ordentlig på beina igjen snart!

    4. Noen kaller jo sånt for “utrensning” .Nå må du ha fått renset ut mye! Håper du klarer å ta det litt med ro et par dager ETTER at du har begynt å føle deg sånn noenlunde frisk igjen, i stedet for å være “flink pike” så fort du er feberfri. Skrotten trenger å restituere seg etter ei sånn kule. Klem!❤

    5. Uff, men stakkars, var det din tur nå. Fy, så kjedelig. Du jobber deg nok fram til fin form igjen. Det har bare vært litt mye, og da sier kroppen i fra ja. Jeg er på bena igjen etter en uke med det samme. Ikke helt på topp enda, men nok til at jeg fikser dagene. Ønsker deg all god bedring. Klem fra meg.

    6. Masse god bedring ønskes deg! <3 Håper kroppen din er ferdig med å trene immunforsvaret nå, og at du får ei pause fra alt sånt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg