Er du helt rar eller?

 

Hva er det du glaner på? Heh! Er du helt rar eller?
Ja…jammen meg…. Av og til er jeg litt rar. 

Som f eks i dag. Jeg var en snartur ute på et senter. Prøver til stadighet å få kjøpt noen julegaver, men var nær ved å gi opp i dag også…. For mye folk. KØ for å komme INN i butikkene, og garantert kø for å komme UT igjen… Svett, varm, munnbind, panikk bak briller og munnbind. Hører dårlig hva folk sier, når man ikke har munnene som støtte, SER dårligere pga briller som dugger av munnbindet…Ja du skjønner. 

Så da landet jeg på en kafé i stedet for.. Havrevaffel med friske bær hørtes godt ut. Blid og fornøye bestilte jeg …. Og jeg var blid helt til hun brått “sprutet” på noe hvitt klisj! Du som har kjent meg en stund vet jo at jeg HATER hvitt klisj. Nesten uansett hva det smaker… Og jeg synes jeg ikke så at det sto noe om det klisjet på menyen…. 

Damen som serverte var IKKE noe grei….Hun synes det var dumt å skulle kaste den… “Om jeg var allergisk for yoghurt?”.. Og jeg er jo ikke det…Jeg bar misliker det sterkt. Klarer ikke spise det. Jeg var nesten på gråten…Klarte ikke svare henne. Når det står vaffel med FRISKE bær, så tenker jeg ikke naturlig at man skal få Yoghurt på liksom.. 

Så ja…Jeg er nok litt rar…Eller rimelig sliten for tida. Trenger jo ikke begynne å gråte pga en vaffel! Jeg gjorde jo ikke det da… Men nesten 😀 Og jeg FIKK ny, etter litt krangling…

 

Nå har jeg kommet hjem, og en is venter på meg i fryseren. Og SÅNT hvitt klisj liker jeg 😉

 

 

Er det noe du IKKE liker å spise?

 

 

#mat #smak #yoghurt

 

 

3 kommentarer
    1. jeg spiser det meste ,men er det noe jeg ikke liker ja da spiser jeg det ikke som masse krydder på pomfritten en kjøper ute ,der vil jeg kun ha salt på :=) yughert på vaffel var ny ,den har jeg ikke hørt om engang og jeg er enige med deg ,slike ting kan serverest i eget glass ved siden av ,for det er ikke alle som vil ha det på maten som bernesaus på biffsnadder ,det vil ikke jeg ha og da er det ok att den kommer i eget glass ved siden av

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg