Er du klar for litt moro?

 

 

 

God morgen fra “hotellrommet”!
Er du klar for en ny dag? Jeg våknet av at vinden ulte og regnet dryppet på utsiden. Humøret er på topp, såpass at hadde det ikke vært for at regnvær i januar varsler skummel framtid miljømessig, så hadde jeg ledd høyt i glede. Men jeg smiler uansett litt da. Klarer ikke HELT ta inn over meg den skumle framtiden. 

Bestemte meg for at om DU er våken nå også, så trenger du noe å bryne deg på. Så her kommer en liten tegnspåk-“snutt” igjen. Hva tror du jeg sier på videoen?

 

 

 

 

 

 

 

#video #tegnspråk

7 kommentarer
    1. “God morge,i dag, lørdag,besøker søsteren, jeg sov her!” Eller noe???? Nyt dagen i hvertfall. Her blåser og regner det, så jeg koser meg inne. Klem 🙂

    2. Ja jeg fant ut omtrent det samme som Mamma’n til Vesla. 🙂 Litt usikker på siste setning 😛 Det nytta jo ikke om jeg tok på høreapparatene heller 😛 Kos deg masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg