Er du med??

 

 

Det er jeg!! Og en del andre 😀

Hva det er snakk om?

Hva?? Hva?!! Har du ikke fått det med deg? Har du ikke fått med deg at det er en utfordring på gang??!!

Trykk på linken, og du vil finne ut hva den handler om, “regler”,  OG om du kan tenke deg å være med.  Og det vil du jo så klart 😀 Det er jo snakk om: 

 

Frodiths Fargerike Catwalk

 

Men altså kort fortalt: Det handler om Catwalk og farger.
I går var det rosa, i dag er det gul.
Noen begynte i går, noen begynte i dag. Noen velger å ta listen i motsatt rekkefølge. Og noen velger å bare være med på noen dager.
Det viktigste er at man koser seg, har det litt gøy underveis og sprer en hel masse farger rundt om kring på bloggene.

 

Si fra til meg hvis du vil være med, så jeg er litt OBS. Jeg er nemlig rundt og stjææææler bilder etter hvert. Og skal ha utstilling i “Galleri Frodith” når alle er ferdige. (innen rimelig tid da 😀 )

 

 

Jeg legger ut liste hver dag, med hvem som har blitt med, så det er lett å finne hverandre. Nye blogger man kanskje ikke kjenner osv. Jeg linker bare til bloggene, og ikke til spesifikke innlegg. Dere får lete litt selv 🙂

Og her er de som har lagt ut noe foreløpig: 

 

Frodith er med (du finner både mitt bidrag og “reglene” i denne linken

Kari Engesvik

Pensjonistgunna

Heidisverden

Polarlykke

Friluftsheidi

MetteJosteinsdatter

Happy

Fruensvilje

Utifriluft

Bunny

 

 

Altså ikke for sent å være med. Klikk på linken oppi innlegget, og les hva du må gjøre 🙂

 

 

5 kommentarer
    1. Skal kose meg med å se på alle de kjempefine bildene som du og de andre deler av utfordringen din. Mine klær er i fargene grå/sort/mørk blå så den cat walken overlater jeg til dere andre 😊

      Ønsker deg en superfin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. ..trur jammen jeg må ta opp blogginga igjen, for jeg klaaarer ikke stå over ei utfordring fra deg, hehe. Håper bare jeg finner klær i alle fargene…er temmelig ekko i klesskapet for tida 🤔😳☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg