Er DU så elegant kl 07:15 liksom??

 

 

 

Rufse-tufsa sto opp tidlig i dag. Klar som et egg! Blid som ei lerke. 

Var ute og gikk tur kl 07.15. På jakt etter en ROT 😉 Tenkte det var tid for fredags-kjole-dansen. Jada! Jeg er klar over at det ikke er fredag. Men når fredagen “utgår”, så blir automatisk torsdag kjole-dag i stedet for, og feiring av lang helg. 

 

 

 

Så klokka 07:15 danset jeg kjole-dansen oppe ved kirken. Kanskje ikke akkurat elegant?! Men trim og luft fikk jeg i det minste. Og hvem andre har fått det i dag før klokka var halv åtte liksom??? Og hvem andre er så himla ELEGANTE kl 07:15?? 😉

 

 

 

 

 

 

Nå er det sjokolade og tv. Etter en fin dag på hjemmekontoret. 🙂 

 

12 kommentarer
    1. nei det er du det som er flinke med kjoler,og jeg ser Kari er flinke også,jeg er ikke flinke med kjoler før sommeren setter inn :=) det må liksom være så varmt att jeg ikke trenger en jakke utenpå

    2. Det æ æiller fali førr den som dæinse! Flott antrekk og forfriskende uhøytidelig. Om noen så seansen, så lurte de kanskje litt, men tror nok de aller fleste ville ha syntes dette var et artig innslag på morgenkvisten.💕Særlig nå når de fleste av oss går med fjeset i “alvorsfolder” og holder god avstand til de vi møter på vår vei!😊

    3. Når ‘tidligvakt’ vil si å begynne på jobb kl. 12:00, og de øvrige fremmøtetidspkt. er 15:00 og 16:00, vil bare det å kunne artsklassifiseres som et menneske kl.07:00 være utfordrende nok, for å si det sånn!.. 😉

    4. Du verden 😀 Jeg kan trygt dementere alle mistanker om at jeg var i nærheten av en slik lekkerhet i morgenstunden. Men da begynte jeg å bevege meg i retning av å bekle mitt kjøretøy med sommerdekk 😀 Ha en flott fridag og langehelg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg