Et lite dykk i fortiden?

 

Ja, dette var altså min lille kreative plan. 
Prøve å lage noen bilder med følelsen av andre tider. Noen hodeplagg som minner om den gang da, og foto i svart-hvitt, knipset i tidløse omgivelser… da får man litt følelsen av “gamle dager”, gjør man ikke?  Kanskje ikke SÅ kreativt, men jeg har i det minste begynt å tenke litt igjen…. Neste gang blir det ball-kjoler med “kø” etc…

Gøy var det i alle fall uansett…

 

 

 

 

 

Man blir litt mer markert i svarthvitt foto. 
Man kunne jo nesten tro jeg var over 50 😉

 

Men…who cares. Greit å se at man har ledd så øynene ble smale. Greit å se at man har grått så tårene har sprutet. Greit at det vises man har levd…

 

 

 

Og jammen meg rakk vi ikke en en kaffe og en chiapudding i all hast også. En søndag etter min smak 🙂 

 

 

 

 

#foto #svarthvitt #kreativ #svunnetider #

10 kommentarer

Siste innlegg