Et lite jordbær til kvelds?

 

Jeg vil bare servere deg et lite jordbær til kvelds. Eller egentlig er det en sprell levende jente, eller dame om du vil. Men hun er er som et friskt, rødt jordbær både inni og utapå, så derfor overskriften.

Mette – Etdiktomdagen-  har bursdag i dag, og jeg har slett ikke glemt henne. Har bare hatt det litt travelt. Men her kommer hun:

Varm, morsom, livsglad, kreativ og hun virker som en veldig god venn. Hun er en fjell-geit og glad i naturen generelt. Er ofte på tur, med venner eller alene. Hun har en katt som heter Mr Sniff.  Og en hun som heter Leia.  Og sist men ikke minst: Hun skriver dikt og maler vakre, vakre malerier som helt klart rører noe i MEG hvertfall. 

 

Hun har en blogg jeg besøker hver dag, og der er det mye flotte bilder fra turer hun tar. Jeg har møtt Mette 3-4 ganger på utsiden av blogg-blokka. Og det har vært kjempekoselig. Hun er ei flott jente jeg helt klart kunne hatt som venninne om hun hadde bodd her i byen. Vi trives sammen, og har likt syn på en del ting.

I dag har hun bursdag og det er bare å gratulere igjen: 

 

Kjære vakre jordbær-jenta <3
Gratulerer med dagen!
Håper du har hatt en strålende dag med folk du liker og en kake i hånda.
God bursdagsklem fra meg 🙂
Sees snart <3

 

 

Bildene er tatt i sommer da vi traff hverandre, og hadde en aldri så liten fotoshoot sammen 🙂

 

#bursdag #bursdagsinnlegg

18 kommentarer

Siste innlegg