Eventyrlig hotellopphold…

 

 

 

God morgen!
Sovet bra? Jeg har sovet som en prinsesse i natt. Ikke hun på erten, men mer hun som sov i 100 år…. Nå ble jeg vekket av klokken i 6-tida så det er jo LITT jug da.. Poenget er: jeg har sovet godt- og helt fram til klokka ringte. Ikke vanlig for meg.Sola skinner og fuglene kvitrer enn så lenge. Jeg skal være innadørs på forelesninger så det spiller ikke SÅ stor rolle. 

 

 

Gårsdagen var som jobb-hotell-opphold flest. Fylt med mye faglig, mye sosialt og lite egentid. En kjempebra dag.  Klokka 22 gikk Askepott hjem. Det lå ikke an til noe dansing med prinser av noe slag, min er igjen i Oslo. Jeg var redd musene på rommet skulle ha forandret seg til hester mens jeg var borte, slik de gjør i sånne eventyr, så jeg fant det tryggest å løpe å finne senga, mens skoene enda hang på og kjolen var uten skrukker…

 

Nå venter en ny dag med forelesninger og gruppearbeid. 

 

Ha en fin dag så lenge!

 

 

#jobb #eventyr 

10 kommentarer
    1. Lenge, lenge siden jeg sov godt. Men lenge, det er en annen sak! Den tia der jeg sto opp før hanen galte er visst over. Heldig er du som har en jobb.

    2. Du har erfaring fra slikt noe du. Det er først etter 3-4 netter i ei slik seng at du oppdager hvor god din egen seng hjemme egentlig er. Men det er jo deilig at man slipper og lage frokosten selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg