Fant du feilen? Ok…her er den…

 

Hvis du leste HER tidligere i dag, skulle du lete etter en feil…På bildene under.
Pøh, er ikke FEIL vettu… Ikke annet enn at jeg er utrolig KJEDELIG, når det gjelder brillekjøp.
Jeg selv synes jo ikke det er så kjedelig. Da hadde jeg ikke gjort det. Men sikkert noen andre som synes jeg er lite kreativ…

Vel… nå er det sånn at jeg ikke liker så godt å gå med briller. Og når jeg da MÅ gjøre det innimellom vil jeg i alle fall ha briller jeg liker. Jeg liker den formen på brillene du ser under her. Så da har jeg altså havnet med ikke mindre enn 3 like briller.

Jeg har abonnement på briller. Betaler litt i måneden for å ha 3 par briller. Jeg kan bytte litt innimellom når jeg vil osv. Nå byttet jeg inn et par som så litt annerledes ut, som jeg nesten ikke brukte. Og da bare bestemte jeg meg: 

JEG TAR ALLE LIKE…. (bortsett fra fargen altså)

 

 

 

Røde, Vanlige briller til altmulig-bruk

 

Gammelrosa..ish  Vanlige briller til altmulig-bruk

 

Gull…. Dette er lesebriller

 

 

 

Les også gjerne: Selvfølgeligheter

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg