Farge til å bli glad av?

 

 

 

 

Så er dagen kommet for TURKIS.
Jeg måtte lage en dag med valgfritt mellom turkis/blå. Jeg har jo overhode ikke blått i mine skap, bortsett fra en og annen jeans. Tenkte toppløs ble litt vågalt..? 

 

Vel…Turkis elsker jeg!
En helt annen farge enn blå.
Blå stjeler fargene ut av kroppen på meg…Gjør meg blek. Gjør øynene gule. Gjør meg overhode ikke glad. 

 

 

 

 

 

Turkis GIR meg farge (jada, fremdeles ganske blek men…). Den gir gyllenhet til hud, gjør øynene brune som de EGENTLIG er, gjør meg GLAD 🙂

 

 

 

Vel…..

 

Som du skjønner, du er kommet rett inn på:

 

Frodiths Fargerike Catwalk

 

 

Trykk på linken så finner du ut hva som skjer, hvis du ennå ikke har skjønt hva dette handler om…

 

 

Hvilken farge er det så på catwalken i dag?

 

 

 

 

 

Dag 5- Turkis/blå

 

 

 

 

I tillegg er det kjolefredag!! Kan dagen bli bedre? Jeg bare spør!! Ha en strålende fin fredag! 🙂 Og er du ikke med på Catwalken ennå, så bli med i DAG!! 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg