Fargeglede!

 

Nå er det mye fargerike klær å se i butikkene. Eller…det er liksom enten eller… Noen steder er det blasse, beige, lysegrå og lite “sprut”.. Mens i andre butikker er det KNALLE farger som gjør meg yr og glad. 
Sjokk-rosa.. knall grønn… lilla…sprelsk blå osv… 

Jeg elsker farger! Det gjør meg glad som en kanarifugl! 
Det er ikke alle farger jeg kler, og de lar jeg være å kjøpe. De kan andre kle, og kose seg med.  Men farger med gult i er ganske bra til meg. Jeg er jo Solfrid! Sjokkrosa er kanskje ikke en “innertier” til håret mitt, men det får gå… Jeg liker den fargen på genseren over her, så får heller håret “spille annenfiolin” innimellom 😉
Dette var fangsten i Sverige i dag 🙂

 

 

 

Tenker jeg må ha en aldri så liten photoshoot i morgen, etter jeg har vasket klær, vasket hus og meg selv 😀

 

 

Liker du farger på klærne dine? 

 

 

 

#mote

11 kommentarer
    1. De toppene var flotte..spesielt godt likte jeg nr.2 😊
      Og det er jo herlig med farger, da.. men jeg skal innrømme at jeg er ikke så veldig flink til å bruke mye farger annet enn om sommeren..

    2. Åh, så fine klær! 🥰 Jeg er også glad i farger, spesielt lilla, cerise, grønn. Gult kler jeg ikke, men er glad i gult på andre ting.

    3. Så fine klær du har kjøpt!
      Jeg er blitt flinkere til å bruke farger og er også veldig glad for at det er blitt mote med farger nå.
      Farger blir man i godt humør av.
      Kos deg med klesprøving! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg