Fargeklatt i vinteren!

 

Nå er det full fart med smelting ute…Igjen!
Men vinter er det likevel, i alle fall ut måneden. Sånn rent formelt i alle fall. Februar er en vintermåned. nemlig. Men… I går hørte jeg vårfuglen synge, så vi er absolutt på rett vei. Når vårfuglen synger så BLIR det vår.

Selv om det enkelte steder fremdeles er hvit, kaldt og snø, inni eller utenpå, så kan vi jo spre litt farger likevel. Og Utifriluft har en utfordring i helgen om å lage et blogg-innlegg med tittelen “Fargeklatt i vinteren”. Jeg har ennå ikke funnet noe NYTT, Men jeg tenker arkivbildene under her for være fargeklatt NOK 😀 Selv om de er et par-tre år gamle.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og finner jeg noen nye fargeklatter i løpet av dagen, så skulle det ikke forundre meg om det PLUTSELIG dukker opp et til på bloggen her… 😉

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg