Farger, energi og bikinibilder…

 

Dette har vært en dag full av farger! Som jeg bestemte meg for i dag tidlig (se HER). 
Farger er en mental greie, så man KAN se rosa selv om det ikke finnes rosa på mils avstand. 

En kjapp dusj, nyvasket hår, litt sminke, en blomstrete sommerlig kjole…

 

 

…så var jeg egentlig klar for verden og shopping. 

 

Men først ringte jeg med Lady August. Adoptiv-søsteren min, du vet. Hun er fargerik så det holder selv, selv når hun er svartkledd..

 

 

Hun skiftet “personlighet” flere ganger under telefonsamtalen… 😀

 

 

Kjempekoselig med Messenger, da kan man liksom være sammen litt mer ordentlig, uten at man faktisk besøker hverandre. Det blir ofte en time når vi setter i gang skravla. Søs er verdens beste <3

 

Ja…og så lovte jeg deg bikini-bilder… 
Vel..her er de! 😀

 

 

Kjøpte verdens mest fargerike badedrakt…

 

…og bikini… på shopping i dag. Begge var flotte i formen til en dame på over 50. Ingen strek i rumpa, men litt strikk her og der som liksom gir rumpa et bittelite løft…. Vel…kanskje ikke akkurat løft…men litt mindre SIG da…

 

 

Bikini PÅ kropp kommer nok senere i sommer….Så vet du DET! Ikke min feil du trodde jeg var INNI bikinien 😀

 

 

#bikini #farger #søs #telefon

20 kommentarer

Siste innlegg