Farger, sommerfugler og kjoler..

 

Farger er viktig!
Sommerfugler er viktig… og kjoler så klart…

Når det nå blir mørkt ute, og vi skal sitte mye hjemme i ukene framover, så er det veldig viktig at vi gjør noe for å piffe opp hverdagen vår. Det spiller ingen rolle hvordan man piffer opp, bare man gjør det. Vi er jo forskjellige alle sammen, og det som piffer opp hverdagen for MEG er ikke nødvendigvis det som piffer opp din hverdag.

 

Farger er viktig for MEG. Det gjør meg glad. Det gjør sommerfugler også. Og en kjole med fargerike sommerfugler er liksom toppen av glede på en måte. Det ble ingen kjolefredag i går, jeg satt som en zombie på hjemmekontoret. Sov dårlig natt til i går, og klarte ikke å dra meg ut av den rosa joggebuksa selv om jeg var på “kontoret”. Fant ut jeg måtte ta “det igjen” i dag. 

 

 

Litt småkjølig ute, men svinset bare en kort tur på “løkka” før jeg gikk hjem igjen. 🙂 

 

 

 

#glede #mote #farger

21 kommentarer

Siste innlegg