Fargerike dager

Jeg har svinset rundt litt i byen her igjen. Litt andre steder enn jeg pleier. Da dukker det opp litt nye ting i den lille “landsbyen” Oslo som selv ikke jeg har sett før. Har jo bodd her rimelig mange år, men ting forandrer seg. Og spesielt fargerike greier kommer litt plutselig her og der. 

Her er noen små fargeklatter jeg har sett de siste dagene: 

 

 

Denne flotte bilen suste utover Frognerkilen i går..

 

 

 

Og det gjorde denne båten også…

 

 

 

Manetene svømte omkring nede ved Vippetangen..

 

 

Denne frodige naturen finner du inne i bakgården på Sara, Torggata, hvor vi var og spiste i dag 🙂

 

 

 

Det er noe med farger og meg. Jeg tiltrekkes mot det umiddelbart. Er veldig visuell, så alt som kan sees er vel et pluss for meg. Men har det FARGER i tillegg så gjør det noe med sinnsstemningen min i tillegg 🙂 Traff Karidansen noen timer i dag også. Og hun er jo ikke akkurat svarthvitt hun heller. En fin fargeklatt å ha rundt seg <3

 

 

#farger

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg