Fartsfylt dag på hjemmekontoret..

 

Her har det vært litt Texas i dag! Ikke bare-bare å ha hjemmekontor skal jeg fortelle deg. I alle fall ikke når man har “småttinger” i hus..

 

 

Våknet som vanlig i 5-tida, slik en ekte morgenfugl skal. 
Skikkelig trøtt egentlig, men ikke nok til å få sovet noe mer i alle fall…

Ut på kjøkkenet…Lage seg litt kaffe. Sløve litt sofaen før dagen rullet i gang…

 

Så plutselig ble jeg litt bekymret…

 

Jeg kunne ikke se Salt og Pepper NOE sted!!
Lette på badet, på kjøkkenet, i stekeovnen, på soverommet, under senga…..NADA! Ikke som mye som et lite værhår å spore en gang!!

Hvor var de??!!

 

Da jeg var i ferd med å gi opp, hørte jeg et skikkelig “lurveleven” utafor døra…Pip og skviiik slik bare tøyrotter kan låte.. 

 

 

De hadde sitt svare strev med kjelken. Halte og dro, løftet og puffet, for å få den ut døra.. 

 

 

 

Planen var å sette utfor trappa….

 

 

…OPPI KJELKEN!!

 

 

Men det er IKKE greit! Alt for farlig, selv for to som ikke har et eneste bein i kroppen. Så da ble det litt skjenn, og et løfte om å dra å ake på ekte snø…

 

Jeg trenger jo å lufte meg litt når jeg har hjemmekontor, så det ble dagens lunsj-tur..

 

 

 

Det startet litt tregt. Salt var ikke HELT sikker på hvordan denne akingen skulle foregå…

 

 

Etter hvert ble det litt mer fres….

 

 

 

Selv om NOEN ramlet av da det ble litt fartsfylt…

 

 

Men alt i alt: En feiende flott dag. 

 

 

Kanskje litt VEL fartsfylt for MIN del… 😀

 

 

#saltogpepper

14 kommentarer

Siste innlegg