“Filmdivaer” i arbeid

 

Jeg har fortalt før at jeg har verdens beste jobb, ikke sant? Lei av å høre om det?
Vel, jeg fortsetter jeg. Jeg har altså mulighet for å leke, drive med kunst og håndverk, dra på hotell på seminarer og kurs osv. 

Vi er også så heldige i vår avdeling å få lov å lage små filmsnutter, som brukes til internopplæring i tegnspråk. I dag var en av dagene vi fikk tid til å holde på med dette. Vi prøver å lage litt kreative varianter for å få mest mulig ansatte til å bli fristet til å lære litt tegnspråk. Altså igjen tid for å kunne bruke kreativiteten. 

Siden jeg har en toppers kollega som også er veldig kreativ så slår vi oss løs. Av og til hun foran kamera, av og til jeg. Og som de ekte “filmdivaene” vi er, så må vi inn å varme oss når jobben blir for krevende i kuldegrader. He-he. 
Så divaer er vi ikke, men lunsjpause har alle krav på, også vi 🙂 Fikk oss deilige 20 minutter på en kafe, før vi fortsatte. 

 

Jepp, gult er kult!!

 

 

#filmjobbing #tegnpsråk

9 kommentarer
    1. Det høres ut som en super jobb for to som er så kreative! Med dagens vær og temperatur trengtes det å komme inn og varme seg, og mat må man ha. Godt dere hadde kort vei til kafé.👍

    2. Skikkelig kult og gult hos deg.💛
      Det beste av alt må være en jobb hvor man kan gjøre det man liker aller best og trives med. Det kan jo ikke bli bedre.🤗Kos deg masse med filminnspilling.😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg