Fin, frisk Frodith forbedrer fysikken..

 

 

Jeg har i mange år tenkt å bli litt “sprek”… Spesielt hver mandag…. Hver 1. august… Hver 1. januar..

Vel, i dag er det verken mandag eller 1. august… Men jeg tenkte siden været var bra, jeg visste at Kari hadde tenkt seg ut på tur og jeg skulle begynne et nytt og bedre liv, så var det bare å “presse seg på” Kari 😉

 

 

Hun var ikke så veldig motvillig, lot seg villig overtale til en ekstra-passasjer på turen.. 
Vi gikk langs Akerselva en tur,  Stille i dag egentlig. Ikke mye folk å se, og de fleste kafeer stengt. Men vi dro til Kari og drakk kaffe etter turen..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En fin måte å starte 1. januar på. Skravla går i takt med føttene, så både psyken og fysikken får seg et løft. Deilig! Nå har jeg begynt mitt nye og spreke liv…

I morgen er det jobb igjen. Og jeg er klar som et egg!! 😀 Er jeg ikke? 

 

 

 

#tur #begynnelse #nyåret

5 kommentarer
    1. Flotte jenter på Nyttårstur 😀 Sånn skal det være. Håper form og motivasjon følger dere inn i hele det nye året og tiåret 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg