Fine dagen!

 

Bestemte meg for å ta det litt med ro i dag tidlig. Jeg jobbet sent i går, så kunne dra litt senere på jobb i dag. Sov helt til klokka ringte, og det er lenge siden sist. Hårvask og litt tid for meg selv var prioritert.

 

 

Smoothie fra Exchange til frokost, på vei til jobb. 
Ja, sånn ser jeg jo ut med briller.. Snakk om å ha ensformig fargevalg…

 

Sola har skint i hele dag. 
Jeg har vært i “Sverige” med Salt og Pepper, et lite undervisningsopplegg til fjernundervisningen min. Koser meg med å lage oppleggene. 

 

 

Og jeg HAR spist is i dag, men bare ikke avbildet den…

 

 

For når solen skinner og det er opp mot 18-20 grader, da er det viktig å kose seg litt. Og ikke bare LITT faktisk heller, men litt mye.

Så JEG skal ha en is til jeg!! Så kan du gjøre akkurat som du vil 😀

 

 

Har du hatt en fin dag?
Har du spist is?

 

 

 

#is #egentid #sol

 

 

15 kommentarer
    1. Så deilig å sove til du våknet! Her har dagen vært fin men vi hadde +4 grader i morges og +9 når jeg kom hjem. Og regn fra midt på dagen. Høsten har definitivt kommet – men vi skal visst nok få sol og nesten +20 på søndag… Nyter alle tørre timer og satser på en gin og tørr høst etterhvert <3

    2. Her er det bare regn, men koset meg på arbeid. Mye å gjøre og rekker ikke alt.
      Jeg spiste ikke is i dag:)
      Så fint antrekk du har. Fikk lyst til å kjøpe maken til din stillongs:)

      1. Jeg har hatt en del sånne h….tes dager jeg også, men finner noen gode ting nå som jeg nyter de dagene det er tid til det 😀 klemmer <3

    3. Så bra at du fikk sove hele natten! Jeg var grytidlig oppe, – dro avgårde kl 06.30. sammen med kollegaer til Gardermoen på kurs. Spist god lunsj, lærte endel og var hjemme igjen kl 17.

      1. Det er fint med noen hotell-greier innimellom. Deilige lunsjer i alle fall 🙂 Jeg er vanligvis våken 5 eller 4…de siste ukene. Nå våknet jeg av en illsint klokke Klokken 6 😀 Og da hadde jeg sovet siden kl 21.30

    4. Godt å få sove litt lenger 🙂 Her begynte dagen gry-tidlig så ta to busser til jobb 🙂 Har en times reise hver vei! Regnet her i morges, men nå er det sol 😀 Fin med briller også du 🙂

    5. Nydelig i dag, bare så fint vær….Is har jeg spist. Sykla til butikken og kjøpte noe til middag..ble salat…som jeg lagde her hjemme. Så spiste is utenfor butikken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg