Fine små øyeblikk

En uke består av mange fine små øyeblikk. En som er en skikkelig råtass på å skrive om dem, er Janne Nordvang. Hun gjør det hver uke. Garantert en boost, å tenke i gjennom de fine øyeblikkene i uken som har gått, før en ny uke settes i gang. Tenkte jeg skulle ta en aldri så liten oppsummering selv, for det har vært mange fine øyeblikk

 

 

  • Jobben består av mengder med fine øyeblikk hver dag nå! Vi har fått inn massevis av nye ansatte i vår avdeling. Og for en gjeng!! Nydelige folk! Engasjerte, nysgjerrige, ivrige, arbeidssomme. De gir av seg selv, og tar samtidig mot på en fantastisk måte
  • Et søtt og godt øyeblikk: Jeg har funnet en aldeles fantastisk chiapudding på Veggie de Luca. Den smaker godterier!

 

 

  • Jeg hadde en flott jobbtur med en nyansatt hos oss. Vi var på skolebesøk. Jeg skulle informere skolen om diverse. Min kollega skulle observere. Den mer formelle delen av jobben min. Møte med skolen gikk strålende, og turen med kollega var superkoselig. Flotte øyeblikk.
  • Jeg har hatt øyeblikk med veiledning av skoler og foreldre som jeg har kjent har gått veldig bra, fordi jeg er tydelig, klar og kan jobben min. Det er godt å kjenne på at man kan.
  • En nydelig mini-ferie ved Ringkollen har vært et av topp-øyeblikkene. Ro, luft, trim, gode samtaler, mimring. Sånne dager jeg kjenner at gjør meg utrolig lykkelig, på en LETT måte… Som en fjær ja… Det å bli våt inn til skinnet og sliten som en skurefille kan av og til kjennes helt fantastisk, når man er utendørs. Man kjenner at man lever. 

 

  • Godt øyeblikk også: å komme hjem igjen. Å få noen timer i heimen med Hr Frodith før en ny uke igjen ruller i gang.

 

 

Nå har jeg vasket badet, og er rimelig klar for en ny uke 😉

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg