Fjellklatring- rotter og mus…

 

Små bein fant også veien til Synshorn i dag. 
Er nok lettere til fots enn meg, for å si det sånn..

I dag måtte de bære sekkene sine selv. Nå er jeg mektig lei denne “haikingen” med meg, hvor jeg bærer både DEM og sekkene… 

 

 

De ålet seg forbi meg oppover fjellsiden. Ingen pusting og pesing… Den var det JEG som sto for!

 

 

De kom seg til topps,  omtrent samtidig som oss 😉 Men der oppe holdt jeg et godt tak i dem, for det blåste så voldsomt. Små rottentotter kunne føket ned fjellsiden på et øyeblikk 😮

 

Nå ligger de som slakt her. Har ikke ryddet sekken sin en gang. Bare SLANG DE FRA SEG!! Rotter ass!!

 

 

 

#tøyrotter

12 kommentarer
    1. Så godt at de som også fikk være med på topptur, – ikke bare bare for småtasser å komme seg opp dit alene. 😉 Bra de ikke treff på lemen da, eller kanskje de er greie med rotter? Håper været er ganske greit, – her er det opphold nå, men deilig at varmen har gitt seg litt. Ha en fortsatt fin ferie! 💕

    2. Du var ganske streng med dem i dag, men de har godt av å gå sjøl. Nå har de brukt så mye energi at du og søsters forhåpentligvis får ei fredelig natt!😉

    3. Rotter på tur, med sekker og alt. Da må det bare bli fantastisk. Opp og ned er like langt, da er det lov å være litt sliten. 🤗

    4. Herlig tur ,godt du holdt godt tak i salt og pepper ,vi er på nordefjell og det lyner og tordner så jeg fikk kribling i fingrane og det bøtter ned ute , håper det ikke blir like ille his dokke i morgen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg