Fjellklatring- søsters og meg

 

Våknet i 6-tida. Drakk kaffe, laget god niste med eggerøre og laks, og pakket sekkene. Klokken 09:30 sto vi klare ved enden av Synshorn. Den er 1475 m o h. Kan kalle det fjellklatring?
Jeg har ikke gått topptur på 2 år, og kroppen er i en elendig forfatning vil jeg påstå. Med menisk-problemer, dårlig syn og diverse annet småsnacks.  Men OPP skulle jeg. Veldig spent!

 

Toppen er rett bak meg

 

 

Flott utsikt og dramatisk himmel mesteparten av turen. Ingen tordenvær heldigvis 🙂

 

 

Trengte en del stopp underveis, med litt “tur-godt”, for det må man ha skal man komme helt opp…

 

 

 

 

Toppen bak oss er Bitihorn. Den gikk vi for 2 år siden. 

 

 

Endelig kom jeg meg på toppen igjen. Sammen med søsters!
Turen ned gikk fint, uten for mye slit med menisken.
Jeg er stolt og fornøyd for at jeg fremdeles klarer litt turer til fjells 🙂

 

#tur #synshorn

 

12 kommentarer
    1. Så flotte bilder! 😍 Jeg var inne og googla Synshorn for å finne ut hvor det ligger, – har kjørt over Valdresflya et par ganger, men aldri vært på noen av toppene der. Imorgen er det meldt dårligere vær, så bra dere var der idag! 👍 Kos dere videre! 💕

    2. Så flotte bilder! 😍 Jeg var inne og googla Synshorn for å finne ut hvor det ligger, – har kjørt over Valdresflya et par ganger, men aldri vært på noen av toppene der. Imorgen er det meldt dårligere vær, så bra dere var der idag! 👍 Kos dere videre! 💕

    3. Grattis – så deilig å komme helt opp! Moro for meg å se bildene siden det bare er 2 uker og 1 dag siden jeg var der oppe 🙂 fiiiiine bilder og glade jenter! Tipp topp! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg