Flinke-Frodith!

I dag har jeg vært Flinke-Frodith!

Har ligget langflat på gulvet og skrubbet. Både bad og soverom har fått seg en en skikkelig skrubb med kluten. Jeg er helt støl…Det sier litt om hvor ofte jeg bruker kroppen til noe annet enn å ligge å slaske meg på sofaen.. 

 

 

Etter vasken synes jeg at jeg fortjente en liten belønning 🙂 Tok meg en kaffe og en smoothie på Backstube. 

 

 

Ny uke ligger foran meg. To dager på jobb-jobben, en dag på hjemmekontoret, og SÅ skal jeg ha vinterferie et par dager! Stas. Prøver meg på en tur til søsters igjen. Det blir kos! 

 

 

Har du gjort noe koselig i dag?

 

 

#husvask

9 kommentarer
    1. noen ganger må en vaske ja ,etterpå er det så deilig å bare nyte det :=) i går var vi hos elsdte datter og feiret 12 åringens bursdag det var veldig koselig .Ha en fin dag da jeg har planer om å ta ut sykkelen i dag

    2. Flink du så etter ei slik økt fortjente du litt kaffekos. I går så var jeg mest hjemme, har en legg som må hvile sier legen. Men det ble en tur ut og det var deilig. Ser på yr.no at det skal bli mange +grader fremover noe som betyr at folk tar frem joggesko. Håper du holder deg frisk og at du ikke la deg lure av +gradene. Det er ikke vår enda. Ha en fin dag.

    3. Ja der har du jaggu gjort deg fortjent til belønning. 🙂 Ikke gjort så mye her i dag.. litt sånn forberedelser til Årsmøter, som denne gangen blir på zoom. 🙂 Men det går bra 🙂 Ha en flott uke 🙂

    4. Flinka – det er jammen godt å få gjort! Jeg har bare kosa meg idag…. gått tur, vært på båltur, vært på fototur med prinsessa….. kos deg med uka – tida går fort til ferie for deg! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg