Flinke jenter fortjener belønning..

 

Ja…nå synes jeg egentlig ALLE fortjener litt belønning innimellom jeg.. Hvis man har vært flink… Og OM du har vært flink er det egentlig bare du selv som avgjør mener jeg. 

 

 

 

Hva er egentlig “flinkhet” liksom?
Hvem er flink? Og hvorfor?

Vel.. jeg gir både meg selv og andre litt belønning både titt og ofte jeg faktisk. Vi har bare ETT liv, og det er lurt å gjøre det beste ut av det. 

Så hva har “flinkheten” min bestått i denne gangen? 
Ikke noe voldsomme greier egentlig. Jeg har bare vært flink å pusse tennene mine! Faktisk SÅ flink at jeg ikke hadde et ENESTE hull i dag heller! 

Og hvordan belønning fikk jeg? 
Først lefse, og bringebær…. Og så fikk jeg IS… Og tror du ikke JAMMEN meg jeg fikk en tur på restaurant også da?? Og spiste indisk!!

 

 

 

Jeg toppet det hele med 2 dvd-er!!

 

 


Slå den da!! Snakk om flink jente!!

 

 

Har du vært flink i dag?

Fikk du belønning?

 

 

 

#flink #belønning #tannlegen #restaurant

5 kommentarer
    1. kjekt når en har 0 hull ,det fortener en belønning ja :=) selv om jeg ennå ikke er helt frisk så har jeg vasket soverommet og skiftet sengetøy,og vasket klede,belønningen blir å legge seg på et rent rom fri for basselusker :=) tror mannen min setter pris på det da

    2. Vel fortjent..hehe..:) Ikke så veldig flink i dag..men har vaska og hengt opp klær..så da blir det en kopp te i kveld ..men det drikker jeg hver kveld da.. :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg