Folkehøyskoleliv…

 

Hvem hadde vel trodd at jeg, 35 år etter jeg gikk på folkehøyskole, skulle overnatte på en folkehøyskole igjen! Vel, her er jeg, på Stavern Folkehøyskole, og er strålende fornøyd med innjosjeringen! 
Vi skal nok telte litt også, men de første nettene var det meldt litt regn, så vi tok de innadørs. Vi bestilite ikke før på mandag, så det å i hele tatt få noe overnatting inne var egentlig ganske utrolig. Vi fikk nemlig problemer med  å få teltplass til og med. Men plutselig åpnet det seg en sjanse, på Bed and Breakfast, altså Stavern Folkehøyskole 🙂

 

 

Rastet så klart på rasteplass underveis i dag.

 

 

Salat på båten over fra Moss til Horten..

 

 

 

I Stavern var det marked i sentrum, vi var innom der på veien til folkehøyskolen. Tittet litt på forskjellige boder.

 

 

 

Var innom et galleri hvor det var en utstilling. Fine bilder. En marihøne gikk igjen på mange av bildene 🙂

 

 

 

 

Noen hadde samlet seg på torget 😉

 

 

Må få tatt noen bilder av området rundt folkehøyskolen her, stor fin hage med fine trær.

 

 

Inne har jeg fått en fin plass. Seng ved vinduet, nesten 1, 5 seng. Så jeg er altså litt folkehøyskole-elev igjen. Som jeg var for 35 år siden. 😀 I kveld skal vi spise ute på restaurant, og kose oss i sentrum, med litt av hvert. Mer om det senere.

 

#stavern #folkehøyskole

7 kommentarer
    1. Der så det trivelig ut, og mye fint å oppleve! Om jeg ikke har gått på folkehøyskole, så har jeg bodd på internat og det har jeg bare gode minner fra. Kos dere videre! 🙂

    2. Hoddu det sann!

      Der gjekk jeg for 35 år siden!!!!! Og det er bilde av meg og alle de andre det året, en eller annen plass hehehe året 1984/1985 <3
      MIN flkeøyskole 😀

      Jeg bodde på hovedhuset i 2 etasje på rommet FREDRIKSTAD 🙂 Alltid gøy å være tilbake der 😀 klem og koooos dere!

    3. Aha,, dere tok inn der altså. Vi bodde på en gård litt utenfor Stavern. Drevet av en Transvetitt. Men er mange år siden 🙂 Lykke til og kos dere masse 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg