For å få tiden til å gå…

 

Når man er litt gira, fordi tiden ikke kan gå fort nok på en måte, så må man finne på noe. Så jeg spratt ut i verden en liten tur, og lekte meg litt. Og i dag var jeg faktisk på en lekeplass.

Følte meg litt gira, så synes dette bildet passet. Ser akkurat passe rampete ut 😉

 

For nå har jeg nemlig en liten “tegnspråk-snutt” igjen. Og hvis du har fulgt med på de forrige, så kan du se at jeg bruker noen av de samme tegnene igjen og igjen. Det er fordi du skal skjønne hva det betyr etterhvert, uten at jeg holder noe KURS.

Jeg snakker mye saktere tegnspråk her, og mer tydelig med munnen enn jeg gjør til vanlig. Det er fordi du som ikke er vant med tegnspråk skal klare å heng med litt. Håper det i alle fall.

Så da lurer jeg på igjen, om du kan gjette hva jeg sier? Eller skjønne NOEN tegn? Et godt råd, konsentrer deg om munnen, og mimikken. Så har du tegnene ved siden av .

 

 

 

 

 

 

 

 

#tegnspråk #video

4 kommentarer
    1. Jeg prøver meg jeg, og det er noe ala dette tror jeg: Hei! Imorgen reiser jeg til Latvia. Kribler! Spennende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg