For en dag!!

 

 

Jeg startet ut litt halvblek om nebbet i dag. Harket og hostet som en gal. Helsikes tørrhoste!! Kunne ikke skjønne hvordan jeg skulle snakke formelt og “perlekjede”-aktig på et møte med rektor på en skole i dag… når jeg “bjeffet” som en halv-gal hund for hver setning liksom…  Men jeg kjøpte med meg hostesaft, tabletter, snørrpapir og nesespray og dro avgårde.

 

Kom meg fram der jeg trodde møtet skulle være, veldig svett og oppkavet fordi jeg var litt i seneste laget. Togene går ikke for ofte. Og da jeg kom fram viste det seg: JEG VAR PÅ FEIL SKOLE!! Min skole var flyttet til en annen adresse, og en annen skole var der jeg sto! Men de var snille, ringte skolen JEG skulle til og meldte fra. Og så løp jeg ut igjen…

 

20 minutter for sent kom jeg svettende dit jeg EGENTLIG skulle. Men møtet ble så vellykket og fint at jeg var glad som en lerke da jeg gikk derfra. Det kan du vel se? 🙂

 

 

 

Noen ganger er for sent, svett og snørrete ikke noe ABER. Vi fikk en flott tone og jeg fikk pratet vel og lenge om det jeg skulle.

 

 

Så på vei tilbake til jobb på kontoret fortjente jeg så klart en is igjen. Selv uten verdens beste kollega, så vet jeg å belønne meg selv når jeg har fortjent 😉
Og i dag har jeg fortjent så det holder!!

 

 

 

Etter noe kontorarbeid var det tid for et besøk hos Karidansen, som har fått seg en flott ny plass. Godt å se henne igjen, var blitt noen dager siden nå 🙂 Jeg snufset og skravlet, og fikk is og frukt og kaffe. 

 

 

 

Og så skrudde vi bittelitt på noe som måtte skrus på . 

 

En strålende dag. Litt svett til tider, men i det store og hele en veldig bra dag. Jeg har vært FLINK! Lurer jammen meg på om jeg fortjener ENDA en is….To ganger før i dag….men det spiller da vel ingen rolle 😉

 

 

#arbeid #møte #besøk #flink

 

 

10 kommentarer
    1. Nå skjønte jeg plutselig hva jeg har glemt i sommer… Jeg har glemt å spise is! 😄 Godt å se at du kan å kose deg 😊🍦

    2. sprek du selv om formen ennå ikke er på topp,men jammen godt når en føler dagen har vært god,koslige bilder da og snill du som hjalp Kari snufsende som du er :=) ei god venninne ,fortener noen iskrem da ja

    3. Da hadde jeg blitt en smule lei, om jeg måtte ta tog og slik og så viser det seg at jeg er på feil plass. Bahh. Men, så lenge man gir beskjed så ordner det seg som regel. Bra det gikk bra 🙂 Og så klart fortjener du så mange is du bare vil 🙂

    4. Åhh så typisk med feil sted! Isen så forresten veldig god ut! Et lite tips til tørrhoste er noskapintabeletter fra apoteket, de er helt fantastiske! De demper hostemuskelen og fungerer seks ganger så bra som hostesaft. God bedring<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg