For en dag!!

 

Ja, nå snakker jeg i positiv forstand altså…

Startet dagen med siste økt med digital tegnspråkundervisning med småttiser i sin beste alder. Salt og Pepper gjorde sitt beste for å underholde, og nå er det ikke så lenge til de tar sommerferie fra “jobben” sin… (Men bli med meg på ferie gjør de nok uansett..)

 

 

Etter undervisning og diverse kontorarbeid, tok jeg en lunsj i 14-tiden… Bedre sent enn aldri..Eller lunsj og lunsj…Jeg gikk i det minste UT en tur. Lunsjen besto i en kaffe latte. Litt frisk luft gjorde godt. Og fikk en liten time i parken, med Karidansen, før jeg satte snuten hjemover igjen. 

 

 

Litt “rød i mopsen” etter den lille pausen i sola. Ikke vant til luft og varme, så da blir det sånn. Sommertemperatur. Deilig!! Og siden det var kjolefredag tok jeg kjole da jeg gikk ut 😉

 

Vel hjemme jobbet jeg bittelitt mer, og SÅ….

 

 

…ble det middag med Hr Frodith på Isabella. Vi var alene der i starten. Det er helt greit. Koselig betjening og god mat. En av stamstedene våre 🙂 

 

Helgen har bare begynt helt herlig, og jeg regner med mange fine dager framover. 

 

 

Har du hatt en fin fredag? 🙂 

 

 

#fredag #glede

3 kommentarer
    1. En innholdsrik og flott dag skjønner jeg 😀 Har jo fått med meg at sommeren er der. 🙂 Mine på Skedsmo. har jo hengekøyetur for andre helga på rad 😀 Så vi får bilder så det holder 😀 Men fra i mårra…….

    2. Nam den maten så og ut 🥰 så koselig å kunne møte Kari i parken 🙂 Du må huske på å smøre deg før du går ut, her går det i faktor 50 hahaha god pinsehelg søs og største godklæmmen ❤️❤️❤️🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg