For en fest!!

 

Ja, nå ser du nok for deg litt av hvert??!
Meg stolprende på LITT for høye hæler i et LITT for kort miniskjørt i en tidlig morgentime i en av Oslos gater… Hikkende, småsjanglende, med et plastglass i hånden halvfylt med vin: “Skål!! For en fest!”

Vel…de fleste som kjenner meg litt vet at jeg går overhode ikke på høye hæler…Et SÅ KORT miniskjørt ville jeg nok neppe hatt…og drikke gjør jeg ikke… Så … det var ikke en sånn fest. Neida…

 

 

Det var jo Pepper sin bursdagsfest! Vi feiret “liksom-bursdagen” hans på Fjernundervisning i dag. Kake, flagg, gave og ballonger. Invitasjoner sendt i forkant. Og elevene hadde tegnet tegninger som de “ga” han i timen. Viste fram og forklarte hva det var 🙂 Alt for å inspirere til å løfte hendene og bruke tegnspråk. Bildet over er fra FØR timen…

 

 

Og her et bilde fra hvordan det så ut etter timen. Uten meg da..Jeg sitter vanligvis bak dem.

Vi hadde bursdagsleker og snakket om alle deres bursdager, og hvor gamle vi var. Og så på hva Pepper fikk i gave av meg: Små fingerdukker, akkurat passe store til å bli “hånddukker” til Pepper og Salt..

Stor stas!! Herlig stemning! For en fest!
1.-2.-trinns elevene likte det OGSÅ 😉 (altså ikke BARE meg…)

 

 

Og sånn ser Frodithen ut etter endt dag. Lykkelig og fornøyd med dagen 🙂 

 

#undervisning #jobb #bursdag

 

7 kommentarer
    1. Gratulerer med vel gjennomført. Kan godt forstå at det tar på å gjennomføre en sånn seanse, men så utrolig flott at det ble knall bra 😀

    2. Kreativt og festlig, og akkurat midt i blinken for de små elevene, og selvfølgelig bursdagsbarnet m/gjester 🙂
      Du er jammen flink…ganske imponert jeg 😀
      Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg