For en herlig gjeng!

 

 

 

 

Nå har vi holdt på her inne en stund, med å fyke fram og tilbake på catwalken. Noen har gjort masse moro ut av det, og det er bare SUPERT. Jeg er så glad for alle som ble med, og det at det “tok av” litt gjør at jeg sikkert ordner med noen andre sprell etterhvert også.  Og hva er det NÅ vi har holdt på med her inne? Jo…jeg og de andre har vært med i Frodiths lile catwalk/ kles-utfordring

 

 

Skikkelig gøy ! Og se hvor mange vi er 🙂 Trykk på linkene og se de forskjellige bidragene til utfordringen!  

 

Annebe.blogg.no

Kjerringtanker.blogg.no

Utifriluft.blogg.no

Livetmedvesla.blogg.no

Etdiktomdagen.blogg.no

Evaswindow.blogg.no

Fruensvilje.blogg.no

pensjonistgunna.blogg.no

dedicat.blogg.no

nouw.com/elevele

gryende.blogg.no

vestfroken.blogg.no

tastaturheks.blogg.no

karidansen.blogg.no

minmatgaleverden.no

kariengesvik.no

nouw.com/hverdagenformeg

natheless.blogg.no

 

Ha en fin kveld! 🙂

 

 

#challenge #utfordring #catwalk #linker

5 kommentarer
    1. Har sjekk noen bilder på hos noen.Og her er det masse fint folk og flotte farger. Klær skape folk sies det men farger er en stor bidragsgiver. Ha en fin kveld.

    2. Veldig kjekt dette, og veldig kjekt å kikke rundt på alle de andre som også er med. Jeg storkoser meg når jeg er innom og leser og ser alle de flotte og fargerike bildene 🙂
      Du er jammen god som inspirerer så mange til å hive seg med ♥
      Nå har jeg kun i morgen igjen, med den vanskeligste fargen. Så gleder jeg meg til å se sammendraget du skal lage når alle er ferdige ♥ Ha en fin fredagskveld ♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg