Forkastet! Forkastelig?

 

Hvis folk blir “forkastet” er det helt forkastelig så klart.
Man skal ikke bare bytte ut gammelt og godt med noe spennende og nytt, bare sånn for byttets skyld…

 

 

Men hva med klær?
I miljøtankens ånd bør man vel tviholde på det gode og gamle, til det går i filler? Akkurat som med folk?

Vel…denne kjolen under her kjøpte jeg 4. juli 2014. Den har altså bursdag i dag… 7 år i dag.
Og grusomt som det er har jeg bestemt meg i dag for at den må kastes. Forkastes. Eller er det litt forkastelig?
Jeg har jo nesten en liten “sorg” bare med tanken på at den må kastes.Ikke det at jeg er “lei meg” for at det MÅ inn noe nytt… Det går bra..
Men jeg er oppriktig lei meg for at denne må “avgå med kjoledøden” 😮

 

 

 

 

Høres vel litt “rart” ut…?
Dette er jo bare et klesplagg! Eller…? Joda.. Er jo klar over det. Og enig der. Men det er ikke BARE klærne man kaster på en måte. Det er jo så mye minner med sånne FAVORITTER…

 

 

 

Som Langesund-ferien med Mammaen til LIlle Supermann og konserten  med “Polkabjørn og Kleine Heine”. Det var tider det..

 

 

 

Som da jeg danset sommeren inn …. med Merethe som fotograf… Det er minner jeg aldri vil glemme <3

 

Eller for et par somre siden da jeg fikk komplimenter av en 25-åring… Hvor ofte får man DET liksom…?

 

 

Foto-shooter med Karidansen…

 

 

 

Vel… på slaget 7 år senere…må den lide “kjole-døden”. Den har gjort nytta si. 
Den var nå som en sliten vaskeklut, og skal få “slippe” mer nå. 

 

Ferien på Hurum ble siste tur for den. Spjæret rett og slett, av slitasje…

 

Ingen skal si at jeg ikke BRUKER kjolene mine i alle fall!!

 

 

Farvel… 

 

 

#kjoledøden #forkastet

9 kommentarer
    1. Når plagg revner, er en nødt til å slippe taket. Ville jo vært uheldig om de ble bevart til de bare smuldret opp når en tok de på, liksom *hehe*
      I minnene lever den evig 😉

    2. Ja, det der har vært en favoritt! Nå har du påskudd for å dra på kjolejakt i byen mellom de Syv Søstre. Er det ikke Bergen som er det, da?Jeg skal på ryggsekkjakt i morra tror jeg. En midt i mellom stor tursekk på 30 liter (i favorittfargen) har jeg siktet (siklet) meg inn på!😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg