Forrige gang…

 

Forrige gang jeg smilte

Litt vanskelig å holde styr på alle smilene føler jeg. Jeg smiler gjerne mange ganger i løpet av en dag. Jeg smiler til folk jeg møter. Jeg smiler til meg selv eller FOR meg selv hvis jeg kommer på noe lurt, tar et rart bilde, planlegger noe jeg gleder meg til osv. Jeg smiler hvis noen smiler til meg. Jeg er ikke typen som LER høyt og gjallende så ofte. Latteren er LITT vanskeligere å få på gli ja. Men får jeg latterkrampe kan jeg synes at ALT er morsomt i kjølvannet, og le enda litt mer etterpå.  Jeg tror sist jeg smilte var da jeg sto opp i dag og sa god morgen til Hr Frodith. Tok ikke bilde av det må jeg innrømme, så det blir bilde fra forrige helg, på vei til søsters med bursdagsroser 🙂 

 

 

Forrige gang jeg var ordentlig klønete

Jeg er ganske sikker på det må være da jeg tråkket over for noen uker side. Ikke det at å tråkke over er klønete i seg selv, men når man gjør det fordi man går og stirrer inn i en mobil på jakt etter nye “stolper” i Stolpejakten, da må det kalles litt klønete. Og det er ikke FØRSTE gang. Jeg er ikke observant nok, og det MÅ jeg være med så vinglete, hypermobile og lett-over-tråkkbare ledd. 

 

Forrige gang jeg syntes noe var ekkelt

Kan ikke huske EN spesiell episode, men jeg regner med det må ha vært noe i forbindelse med SNØRR og BUSER. Det er nemlig det ekleste jeg vet. Spesielt å se andre holder på med det. Og det er så ekkelt at jeg nesten brekker meg bare ved å skrive det, så jeg kan kanskje si at NÅ er siste gang jeg syntes noe var ekkelt. 

 

Forrige gang jeg googlet

Googlet været klokka 21.30 ca. Skal ut å gå i dag…Eller dvs det blir kanskje trikk i stedet for, pga meldt massivt regnvær…

 

Forrige gang jeg gråt

Jeg gråter veldig sjelden. Og det er jeg veldig glad for. Jeg er ikke så ofte lei meg, i alle fall ikke så lei meg at jeg vil gråte av det. Jeg har nok en over gjennomsnittet “glad” hjerne, og det gjør at jeg ser mer positivt enn negativt på det meste i livet.  Men gråte kan man jo også gjøre fordi man blir RØRT eller veldig glad. Men jeg gråter ikke da heller Blir jeg rørt og glad, så blir jeg bare akkurat det: Veldig glad, og da smiler jeg i stedet for. Smiler så det gjør vondt i kjevene.
Men jeg husker sist jeg gråt. I en begravelse i jula. Jeg gråt to ganger i jula, og det var begge gangene på grunn av begravelser. Når jeg er i begravelse gråter jeg i bøtter og spann. Får ikke stoppet igjen. Da gråter jeg nok litt for andre ting jeg synes er trist også… 

 

Forrige gang jeg gjorde et bomkjøp

DEN er jeg ikke i tvil om, det må være da jeg kjøpte den “fantastisk fine kåpen” i vinter på nett, som viste seg å være et skikkelig LURE-salg fra Kina: 

 

 

 

Hva er dine FORRIGE GANG- svar?

 

 

 

Denne lille “forrige-gang”-leken lånte jeg hos Vestfrøken. Jeg liker å svare på sånne innimellom. Gå inn å se på hennes også, en annerledes måte å bli litt kjent med folk på 🙂 Vestfrøken er en herlig jente, så hun er verdt mange besøk. <3

 

 

#forrigegang

11 kommentarer
    1. Så artig at du svarte på “forrige gang jeg”. Det er bra at du smiler mye, og bildet var fint. Det er lett for å være litt ufokusert å tråkke over. Jeg tenkte faktisk på deg og det “bomkjøpet ditt” når jeg skulle svare selv. Det der var jo tidenes nettkjøp lureri. 🙂 Takk for fine ord og link, du er den snilleste ❤ klem

    2. Så fin måte å bli bedre kjent.💕 Jeg smiler rett som det er. Husker ikke forrige gang jeg var klønete, men kommer sikkert til å være det når jeg skal sette opp en LANG stige til feieren. Akkurat nå får jeg ikke hjelp av gubben, så får satse på 11-åringen i huset. Sjelden jeg synes noe er ekkelt (lenge siden jeg har sett en orm…), men tårer hender kommer, og sist av noe jeg ble rørt av. I begravelser likeså, og nesten like mye av tanken på de man selv har mistet. Bomkjøp hender, men heldigvis går det an å bytte, og husker ikke sist.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg