Første etappe – buss for tog

Ja, JEG visste så klart at det var buss for tog.. Men det er ikke ALLE som følger like godt med når informasjon gis 🙄

 

 

Så da Oslo S var i sikte var det to stykker som dura i vei mot dørene der mens skravla gikk, og EN som kom heseblesende bak og ikke sa noe;

“Se Pepper, togstasjonen!! Tenk at vi skal få kjøre tååååg!!” Stemmen til Salt var helt i fistel!

 

 

De var så klart langt oppe i avgangshallen på Oslo S…

 

 

..og vel så det…

 

 

… før jeg fikk tak i dem.. Jammen godt jeg skal trene litt på Beitostølen..

 

 

“Hei dere! Vi skal IKKE reise herfra! Opp i posen med seg!”

Trasket videre, og fant bussen til første etappe. Og jeg må si jeg jammen meg er glad tøyrotter har hukommelse som gullfisk omtrent, hvis ikke hadde jeg nok fått høre om det hele sommeren: Om togturen som ble fratatt dem..

 

Men her var alt pur glede:

“Se Pepper, bussen! Tenk at vi skal få kjøre buuuuusss!”

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg