Forventninger

 

 

Noen forventninger er gull verdt. Forventninger med sukker på. Glede seg til, og tanker på vinger som kiler i magen.

 

Noen forventninger er som en boksehanske midt på snuten. Det som ikke ble. Tankene på vinger som falt som stein i bakken. Sukkeret som forsvant og ble til harde padder.

 

Noen forventninger er som sure små pinnsvin i magen. Andres formeninger om hvordan du skal være. Trasker om kring og lager små rifter på innsiden. 

 

Forventninger…. på godt og vondt..

 

 

8 kommentarer
    1. Forventninger fører ofte med seg noe som ikke er bra, har jeg erfart….! Hmmm – det er nesten bedre å skru ned forventningene og heller nyyyyyte alt som blir supert! Klem <3

    2. Min erfaring er at det er lurt å ha så lite forventninger som mulig. Joiner meg på komplimenter på genseren, du er nydelige og veldig ungdommelige

      1. Ååå, takk Lena 🙂 Ja, det beste er nok å bare ta ting som det kommer. Men jeg liker å glede meg litt da 🙂 Selv om det ikke blir som man har tenkt, så liker jeg å glede meg litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg