Forventninger med sukker på

 

 

Drømmeland… En verden full av ulevde opplevelser..Farger som ikke er sett, lyder som ikke er hørt, smaker, lukter og følelser som aldri har vært. Spennende for mange. Et sted å leve livet uten at kroppen er med.

Jeg drømmer som sagt sjelden. Bare ligger der som et slakt. Stille. Rører meg nesten ikke, puster lite.. Opplever lite..

 

 

 

Så med ett! Hvem skrudde på lyset? Hva skjedde?

 

 

 

En strime av sol siver inn gjennom en glipe i gardinen.
En barnestemme høres pludrende på utsiden..
Jeg kjenner lukten av kaffe i neseborene, selv om kaffetrakteren ennå ikke er satt på..
Følelsen av fargerike sommerfugler i magen vekket meg, fra min drømmeløse søvn..

Klokken er 7, jeg ha sovet lenge. Verden venter! En verden med farger, lyder, lukter, smak og følelser jeg aldri ville vært foruten. Det er FERIE!! Og noe ligger der ute og roper på meg. Forventninger! Forventninger med sukker på! 🙂

 

 

(Hvis du vil lære noen få tegn, så kan du se på innlegget i går HER. Det er tekstet. Så du vet hva jeg sier. Men du må kanskje skru på teksten på din egen pc, iapd. Nede i høyre hjørne på filmen finner du 3 prikker, trykk på den så kommer det opp om du vil skru på teksten. )

 

#forventninger #ferie #følelser #søvn #verden

21 kommentarer

Siste innlegg