Foto-shoot i vintervær

 

Snøen har falt i Oslo, for første gang i år…
Jeg og Karidansen ville ikke la DET stoppe oss. Det var lenge siden vi hadde hatt en foto-shoot, og akkurat en slik tanketom aktivitet passet perfekt i dag. 

Vi krydret dagen med litt kafè-slarving og en liten tur for å kjøpe sminke, og vips så var dette en skikkelig JENTE og BLOGGER-dag.  

Her er den nyeste ytterjakken min. En slags kåpe med A-form. Har ikke kjøpt skikkelig vinterjakke på 8-9 år tror jeg. Jakken er kjøpt på Mango. 1000 kr.  Jeg har allerede levert den EN gang og fått ny, fordi strikkene til pelskanten røk. Men fikk greit ny. Og liker snittet og tykkelsen på den 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hos Karidansen kan du se Beauties i Birkelunden 🙂

 

 

#outfit #klær #kåpe #fotoshoot #jentedag

6 kommentarer
    1. Syntes jakken var kjempefin. Kjedelig når ting må repareres. Jeg fikk meg ny jakke igår 😀 En hvit en. Jeg skulle gjerne hatt en venninne i nærheten som likte blogg og bilder, bra du har Kari. Skal innom bloggen hennes. Fine bilder av deg i innlegget, og så koselig med snø i Oslo. Her er det ikke snø:-)

    2. Fine vinterbilder og hørtes ut som en koselig dag! 😃 Trivelig med fotoshoot, kafébesøk og shopping! Ønsker deg en fin søndag! 😊

    3. javist kom snøen til dere,før oss :=)det er vinter sånn er det.
      Deilig vinterjakke,og en ny jakke skal holde ikke bli sønd første dag liksom,håper det bare var en feil på den du byttet inn igjen ,koslig att du og Kari finner på noen koslige aktiviteter

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg