Fotograf Frodith gjennomfører fotooppdrag 4- Frodith og tigeren

 

 

Da er jeg i siget igjen, på morgenkvisten. 
Har tolket nok et fotooppdrag fra en av leserne. Jeg spurte jo i helgen om å få oppdrag jeg kunne gjennomføre, og jeg har fått litt å bryne meg på. Ikke alle jeg klarer kanskje, men jeg skal gjøre så godt jeg kan. Løp etter en katt her på morgenkvisten, men DEN ville ikke 😀

Heldigvis kan jeg tolke selv hva disse stikkordene betyr, det er jo tross alt min blogg…
Så i dag har jeg tolket Hanne Beate sitt “stikkord” som opprinnelig lød sånn: 

 

 

Frodith eller noen andre på ryggen av tigeren på Oslo S

 

 

Her ble det en kombinasjon som du ser. Jeg vet ikke akkurat om halen kan regnes som RYGGEN.. Men jeg er i det minste PÅ Tigeren. Det er plent umulig å komme seg på ryggen, uten stige…

 

 

Og siden jeg alltid flyr rundt med NOEN i sekken, så fikk de lov å være på ryggen. Det var så vidt DE klarte å komme seg opp også…

 

 

 

Dette holdt vi på med kl 07: 30 i går morges.. Ikke si jeg at jeg ikke går inn for å gjennomføre oppdragene! 😀

 

 

 

 

 

Jeg koser meg med oppdragene. Har du sett tokningen av : telefonkiosk, tidsmaskin eller freak of nature??

Ta en titt da vel! 🙂

 

 

#fotooppdrag

 

10 kommentarer
    1. Superbra løst! 😀 Deg på tigeren og NOEN på ryggen, – skjønner godt at man ikke kommer oppå der uten stige! 🙂 Junior og jeg var jo på akkurat samme sted på mandag 🙂 Det som er litt kult med tigeren, er at den er laget av en kunstner som kommer herfra Toten: Elena Engelsen. Hun var forøvrig gift med en annen kjent kunstner, Per Ung. Søsteren hennes og mannen er treskjærere og driver Mesterstuen/Henning på Kapp. Takk for vel gjennomført oppdrag! 😀

    2. Tenker at halen var ganske bra løsning. Men den er stor den tigeren, så ikke så lett om man ikke har stige nei 🙂 Godt at de to små vennene kom seg opp ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg