“Fotomodell” i Kragerø

 

I dag “gjorde vi byen'” på formiddagen.Deilig i butikker fulle av aircondition når det er over 30 grader. Fant fort en kjole jeg falt for, og jeg har jo INGEN kjoler fra før som du vet.  Denne kjolen er vendbar, så jeg har to -i- en. Helt fantastisk tynn og deilig.  Billig også.  Fikk komplimenter av et par dame-kunder der inne, og det var jo veldig hyggelig. I tillegg ville damen som jobbet i butikken ta et bilde av meg, til å ha på Facebook-sikden til butikken. Kjempemoro for meg så klart!

 

 

Butikken heter Nikita, og du finner Facebook-siden til den HER, eller du kan søke på Nikita Kragerø på Facebook. Butikken er den på bildet under, og damen i butikken er hun på utsiden. 

 

 

 

 

 

 

Is på oss ble det også, og litt mer shopping. Kommer innlegg om det senere sikkert. 

 

 

 

Etter is, skillingsbolle og diverse gikk vi på stranda og badet. Deilig! Vi bor 2 km fra byen så vi får trimmet oss litt, og varm asfalt hjelper til med å få svetten i gang i alle fall.  Nå skal vi på Vampkonsert! 

 

#fotomodell #shopping #kjole #nikita

9 kommentarer
    1. Wow! Nå er du jo EKTE modell, jeg har vært inne og sett. Så KULT! Og veldig fin kjole da! Toppen fra Riga er og veldig fin. Nydelig gulfarge, som vi liker 😀 I dag reiser vi mot Sverige. Og på onsdag sees vi i RL. Håper dere hadde en fin konsert. klem<3

      1. Nå er du jo modell.på.ordentlig jo! Jeg var inne på siden og så, – så gøy, og flott kjole! Håper Vampkonserten var bra! Kos dere videre!

    2. kjole er tingen når det er så varmt ja,kjøpte 4 nye jeg også i ferien :=) den butikken var fin,sånne snopbutikker som vi damer elsker hi hi ,kos deg på konsert. Og du ,du kledde virkelig kjolen og du bruker jo dine året rundt ,kan godt kjøpe kjoler da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg