Fremhevet

Mange ganger “redigerer” vi litt på LIVET, for å få det litt mer sånn som vi vil… Vi “redigerer” kanskje litt på utseendet: litt sminke, litt frisering, litt nip and tuck…litt andre klær, hold-in, push up.. …for å fremheve noen ting, og for kanskje dermed å “skjule” andre ting.

Noen ganger kan vi gjøre det med bilder også.
Noen bilder fanger øyeblikkene slik de er.
Noen bilder lager vi til som en fotoshoot, for å lage en stemning. 
Og noen bilder kan vi endre litt på, for å få fram en ANNEN stemning…

Jeg liker å leke litt med fotoredigering innimellom: fjerne fargen i meste av bildet, men beholde og fremheve NOE. 
For å lage en ny og annerledes stemning.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva liker du best? Naturlig? Lekent? Utprøvende? Eksperimentelt? Redigert og fremhevet?

 

 

 

Jeg synes disse bildene passet inn i Utifrilufts lille helge-utfordring: FREMHEVETt.
Så det ble første bidrag. Mulig det kommer noe mer 😀

20 kommentarer

    1. For en flott løsning på utfordringa! de bildene er knalltøffe redigert altså! 🧡Liker å fremheve via bilder….. men livet generelt foregår uredigert! 🙈 tusen takk for at du tok utfordringa igjen, god klem!

      1. Ja, men litt små-redigering fysisk gjør vi vel alle sammen. Sminke. hårklipp osv.. 🙂 Men det er forskjell på hvor langt man går på sånt, helt klart 🙂

    2. Artig å leke seg litt med foto, og du er jo så god på det også! 😀👍 Likte alle bildene, jeg, men kanskje ekstra godt det naturlige helt nederst. 😊

    3. Veldig kule bilder, artig å leke seg med foto! Og da likte jeg at det ble slik som bilde nr. 1 blant annet! Det ga meg et puff til å kikke litt ekstra!

    4. De fleste av oss redigerer og pusser vel litt på bildene vi legger ut på sosiale medier, for vi vel at det skal være så perfekt som mulig. Jeg syntes jo det er litt gøy å bruke forskjellige filter for å få litt annerledes bilder 😉

      1. Jeg bruker litt fargefremheving på bilder ofte. Fordi jeg ser at bildene ikke tar opp i seg den fargen det faktisk var. Av og til lysne litt, hvis det er mørke, eller skyggefulle bilder. Og noen ganger fjerner jeg “bittelitt støy”, og det betyr at jeg får en rynke eller to mindre 😀

    5. Det var først guffent å se det bildet på forsiden, fikk sånn «Grudge»-assosiasjoner der hun jenta kommer krypende ut av tv’n. Med det sagt så er det en teknisk feil her, for når jeg klikker inn på innlegget så vises ikke bildet.

      Jeg liker all of the above. Naturlig fordi det er slik det er, lekent, utprøvende og eksperimentelt fordi det er moro og kunstnerisk. Redigert og fremhevet fordi det gir en effekt som tiltrekker oppmerksomhet når man ønsker. Veldig kult Frodith 🐰

        1. Nå ser jeg alle! Hulderbildene… jeg liker spesielt godt her der du sitter med ryggen til og bare håret ditt har farge. Det er veldig artsy 😜👍🏾🐰

          1. Bildene ble tatt i 2017-2018 eller noe sånt. Ser ut som en bitteliten en.. Gjemmer hele kroppen i håret. Men jeg er jo slett ikke bitteliten 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg