Fridag! Jippie!!

 

 

 

I dag har jeg fri! Rett og slett en dag hvor jeg bare skal slappe av, kose meg, ta hensyn til meg selv…midt i at andre er på jobb! Det er deilig det! 

 

Takk for alle tips til aktiviteter jeg kunne gjøre. Jeg tar de med meg videre. For det endte opp med en liten TUR i dag. Jeg og søsters, til Moss.  Vi skal på Galleri F 15 antagelig, og etterpå kjøpe vinter-sko til meg på Mosseporten. Støvlettene mine rett og slett  gikk i stykker fullstendig. Gode gamle “gapet” der nede.  Jeg vurderer å kjøpe FLERE par faktisk.

 

Så etter en liten tur i vinduskarmen for en selfie, er jeg nå klar for verden og livet. I FARGER <3

 

 

#tur #moss #utstilling #shopping

16 kommentarer
    1. Håper du har hatt en fin dag. Var på et møte i dag som virket lovende på ting, i hvilken retning er en privatsak. Det er mye regn ute men det gir tryggere veier og lite is. Fikk unna noe klesvask i ettermiddag og det var bra. Nå blir det litt rydding og ut med litt papp før det blir TV. Ha en fin kveld.

      1. Bra du har hatt en lovende dag, uansett hva det betyr. Godt når ting faller på plass 🙂 Ja, nå har det regnet i dagevis..Men man har da paraply 🙂

    2. Kos deg på tur til Moss med søs i dag 😀 Da blir det tog eller buss dit da? 🙂 Eller kjører søs bil kanskje? Kos dere!

      Fin du der du sitter i vinduskarmen <3 klem

      1. Det ble ikke Moss likevel, men en koselig dag uansett 🙂 Vi kjørte bil, men søsters hadde vondt i hodet. Så forkortet turen litt 🙂 Klem <3

    3. Har fri hele tiden jeg, men savner jobben hver eneste dag. Det øyeblikket der jeg kom inn døra på morrakvisten og kunne si god morgen til alle kollegene, tanken på det virker ganske forlokkende og nesten magisk nå. Men det er tydeligvis en tid for alt … Så flott og fargerik du er! Kos deg masse på shopping sammen med søs. Klem herfra.

      1. Jeg skjønner den følelsen av å savne en jobb, når man ikke kan. Men jeg har det motsatt for tida. Har hatt mye vondt i magen, hver gang jeg har gått inn døra. Det handler mye om endringer i oppgavene mine. Men siste par ukene har vært noe bedre. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg