Frikort hos legen…

 

I mine egne øyne er jeg ALDRI syk..

I alle fall veldig sjelden.. Og NÅR jeg er syk, er det skikkelig alvorlig..Jeg bukker ikke under for en liten forkjølelse og omgangssyke får jeg ALDRI i alle fall.. Hm… I går fikk jeg en liten “wake-up” -call… Eller en liten beskjed om at det motsatte var tilfelle i alle fall. For i postkassen dumpet det jammen meg ned et FRIKORT!!

Jeg har altså vært så mye syk at jeg har fått FRIKORT hos lege og på apoteker etc..

 

Det verste er at jeg ikke kan huske hva som har feilet meg…Så jeg har muligens litt hukommelse-problemer også. 

 

Jeg har jo nettopp hatt dette med ribbeinsbristen, men hva annet har jeg vært syk med ETTER jul….?

 

 

 

Jeg hadde noe omgangssyke… som jeg jo aldri har..Og den varte rimelig lenge.. Mulig ut  2019…
Så har jeg vært og fjernet noen føflekker, som kostet litt. Mulig det DRO OPP litt.. Men ellers har jeg da vært frisk som en fisk….? Eller? 

 

Uansett…Nå kan jeg skikkelig GUFFE PÅ hos legen framover, for nå har jeg jo frikort 😀 

 

 

#frikort #lege #syk

4 kommentarer
    1. Jøsses. Ja det var litt av en overraskelse. Men greit å ha. Håper du ikke får bruk for det 🙂 Åh…så du hadde vært på middag på det stedet JEG skulle ha vært…..hm…..kult å ha en sånn restaurant. Og ja, skjønner problemet med å drikke kaffe når man prater med fingrene 🙂 Har lest meg opp litt jeg nå som du skjønner 🙂 klemmer<3

    2. jeg fikk frikort i februar tror jeg det var,eller begynnelsen på mars,ikke fordi jeg har trakket ned dørstokken til legen,men jeg har lang reisevei ,så det er mest reise som har telt og litt allergimedisin på blå resept :=) kanskje du også har sendt inn reiseregninger :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg