Frisk luft gjør susen

Finnes det noen bedre måte å få energi på enn å være ute i frisk luft? Gjør det? Ok…spiller ingen rolle, trenger ikke vite det. Trives mega-bra med å få energien på denne måten nemlig.

 

 

Har vært ute i mange timer i dag. 
Jeg og Åshild (søsters) dro til Moss, for å gå kyststien til Jeløya. 

 

 

Skumle skyer, men ikke et drypp på hele turen.
Vakkert ved sjøen. 

 

 

Vakkert i skogen. 
Det meste av løvet var falt til bakken, og lyste opp. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Framme ved Galleri 15 på Jeløya fant vi ut at det var stengt. 
Men vi kom ikke dit for å se på kunst egentlig, men for å spise KAKE. Egentlig Alby-kringla. Men den fantes ikke lenger. 

 

 

Det sto igjen noen kunstverk utadørs 😉

 

 

Vi fant en liten kafe også, som bare hadde sitteplasser utadørs, og god bakst innadørs, som vi kunne ta med ut. Nam!! Som jeg koser meg om dagen! 🙂 

 

 

Vi fikk til og med se litt “lys” før vi dro fra Moss. Slik var himmelen rett før det begynte å regne… 

 

 

Jeg har hatt verdens beste dag! <3 Roser i kinnene og alt.
Og enda er det flere dager i denne helgen, tenk det da! Hvor heldig kan man egentlig bli? 😀 

 

 

 

#tur #moss #jelyøa #kake 

12 kommentarer
    1. Så fint du har hatt det på mini-ferien din. Artig at jeg har mini-ferie og, fri torsdag og fredag. Har kost meg på hytta med guttene, som nå er byttet ut med Gubben og min mor. Fint med litt variasjon 😀 Nydelig lys dere fikk på turen. Kos dere videre. På overnatting eller hjemme igjen nå?

      1. Hjemme igjen nå 😊 Nå skal jeg sitte her og ta vare på smittevern tiltakene noen dager 😂Så kos du er på miniferie også. Ja så greit med utskifting av folk på hytta da, blir som ny tur 😁klem

    2. Utetid kurerer gruff! For meg er den aller beste energibomba å være på tur! Åååå så fint det er der dere var idag – dit skal jeg også dra en gang! Ta ferga over fra Horten bare…… jepsipepsi, det vil jeg gjøre! Takk for turen din <3 klemmer

      1. Ja, fint ved kyststien til Galleri F 15. Gikk der mye som barn også, nå er det blitt kjent kyststi. Og galleriet er jo kjent, og mange fine alleer rundt om kring der. PENT rett og slett 🙂

      1. Ja, av og til må man bare kose seg inne også. Jeg trenger nye joggesko egentlig. Ikke veldig gode noen av skoene jeg har nå…Men fin tur i går 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg