Frodith får PT!!

 

 

Du har kanskje fått med deg at jeg er LITT svak i armene? At jeg strever med EN armbøyning, selv med knærne nedi…?

 

 

 

At jeg kan bli så støl etter å ha PRØVD på en armbøyning, at jeg strever med å få på klærne dagen derpå…?

 

 

 

At jeg innimellom kan slite, og nesten må be om hjelp, for å få knekt sjokoladeplaten i biter..?

 

Vel, nå er jo ikke det med sjokoladen noe problem akkurat nå. Jeg har jo blitt så himla sunn med denne oppstarten på trening, at jeg overhode ikke spiser sjokolade… Men du skjønner greia?

 

Nå har jeg fått meg PT!!
Hva det betyr?? Å jasså, ikke så bevandret i treningsverdenen du heller? 
PT= personlig trener. 

Det er ikke sånn at jeg skal ha det fast. Men skal få veiledning gratis en gang på hvordan jeg kan få nok muskler til i det minste klare å knekke sjokoladeplaten…
Jeg har sladret på treningssenteret om den utroooolig dårlige behandlingen jeg fikk forrige gang jeg prøvde meg på treningssenteret(12 år siden). Jeg har lagt ut til PT på SMS, før jeg overhode har møtt henne, om hvor utroooolig dårlig form jeg er. Så vet hun hva som venter. Jeg vil hun skal hjelpe meg med å finne glede i å trene musklene like mye som jeg har funnet glede i kondistreningen hittil 

Jeg er VELDIG positiv og optimistisk denne gangen!
Nå skal kroppen bli GOD framover. 

Nei, ingen planer om å prøve å bli “Miss Fitness” eller noe sånt, bare litt bedre form 🙂

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Jeg hadde englebassen som ph, hun er superflink! Pt kan være nyttig og motiverende. Det finnes mange apper og treningsopplegg man kan følge 🙂 Masse lykke til <3

    2. Så gøy – det kunne jeg også ha tenkt meg å prøve – noen PT-timer! Men – nå får jeg holde meg til yogaen nå i høst – så får jeg se etterhvert ! Lykke til <3

    3. Den gratistimen handler mest om at de skal pushe på deg flere timer som koster dyrt. Jeg fikk en sånn som ble så slitsom at han fikk meg til å slutte trene. I dag er jeg medlem et annet sted.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg