Frodith, farger og Frida Kahlo

Ja, dette er jo ikke Frida Kahlo da… men Mammaen til Lille Supermann, og meg. Men det viste seg at vi skulle få et godt kjennskap til Frida Kahlo i løpet av timene på “Paint´n sip”

 

Som sagt  HER var vi tidlig på området og fikk organisert oss. 😀 Her er damene hvor det ikke er slinger i valsen. Sitter klare som egg FØR kl var der..

 

 

Lurt å ta bilder FØR folkene kommer også. Altså, konklusjonen er: Vi er lure!! 😀

 

 

Så var vi i gang. Skjønte ikke annet enn at vi skulle lage et portrett.
Instruktøren sa kun det. Og så sa, og viste han, hvordan vi skulle male.

 

Jeg var HELT sikker på at jeg drev med en “rocka-billy-mann” i starten.

 

 

Han forklarte videre vi skulle fylle inn med blomster i det åpne rommet… og SÅ begynte vi å skjønne det skulle være en blomsterkrans. 

 

 

Etter hvert kom det for en dag HVEM det var vi drev og malte: Den mexicanske kunstneren Frida Kahlo! 
Ha-ha.. Hadde jeg visst det litt FØR ville jeg nok gjort noen ting annerledes. 

 

 

Vi malte med acryl-maling. Moro, men uvant. 
Vi lo masse underveis. Koste oss skikkelig! Det blir litt komisk når vi så alle de forskjellige kunstverkene. SÅ ulike!! Men fine ble de alle sammen! 🙂

 

Her er Mammaen til LIlle Supermann sitt og mitt. – ferdig etter 2 timer.

 

 

Og det jeg peker på er mitt. Du gjetter kanskje hvem det helt til venstre er sitt? Det er så klart kunst-instruktøren sitt. 

 

 

Ja-ja… Frida Kahlo ble det. Og moro var det i alle fall. Med en så herlig og fargerik opplevelse. 
Anbefales å melde seg på med venner, eller ved en annen anledning. Finnes i mange byer. Varer i 2 timer 🙂 

 

 

Legger ved en link: “Paint´n sip”

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg