Frodith gjennomfører utfordringer- kaffekopp

 

Dagens utfordring kom fra Elise Amanda

Dette er en av fire flotte oppgaver hun har gitt meg. Siden jeg allerede hadde et bilde som jeg synes tolker dette perfekt, har jeg “jukset” litt og ikke vært ute og tatt NYTT bilde. 

For tittelen KAFFEKOPP kan vel ikke tolkes særlig bedre enn dette? Meg selv “oppi” en kaffekopp. 

Kaffe er godt. Å sitte på kafe alene er helt topp. Da får jeg tid til sånne “dypdykk” i kaffekoppen og i “tenkeboksen” 😉

 

 

 

Håper utfordringen/oppdraget kan sees på som gjennomført!?

 

 

 

 

 

Som du ser av listen over er det plass til flere utfordringer til meg, det er bare å gi meg en oppgave. Et foto-oppdrag. Jeg tolker det på min måte, og stikker ut og gjennomfører 🙂 

 

 

#utfordring #foto #oppgaver #kaffekopp #eliseamanda 

11 kommentarer

Siste innlegg