Frodith og fredagen

 

Hei og hopp!

Du synes kanskje jeg ser litt LUR ut?…

Det er jeg også! Muligens den lureste du vet om faktisk? Vel…jeg er ikke i gang med noen lurerier i dag akkurat. Det er bare fredag, og da må man se litt blid og kanskje litt lur ut. 
Mye spennende som skjer framover: Sommerferie, frisørtime, middag med Karidansen, Bergenstur, campingtur…. Ja, i det store og hele- grunner til å smile.

 

I dag skulle jeg jo svingt meg. Virvlet rundt i ring så skjørtekanten flagret og fløy. Det er jo KJOLEFREDAG. Men ingen flagrekjole i dag, det regner ute… Men det ER fredag. Så da ble det i alle fall skjørt over tightsen: “TAAADAAAAA!”

 

 

Ha en fin fredag, enten du feirer den med kjole eller ei 🙂 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Det ble kjoletur til butikken i dag. Var nesten for varmt for klær egentlig, men man vil jo se anstendig ut! 😀 God helg og god tur, lure du! 😉

    2. Godt å ha noe å glede seg til. Herlig 🤩☺️ Blir nok ingen kjole på meg i dag..glemte helt å ta med en da jeg pakka i bilen. Meeen..bedre lykke neste fredag sier bare jeg, hihi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg