Frodith oppdager selvutløseren…

 

Ikke derfor jeg er hodeløs altså.. Neida..Men innelys er noe herk med mobilen, så bildene blir ikke akkurat så mye å vise fram, så jeg kuttet likegodt vekk hodet  i etterkant:-D

Det som er gøy og som så klart må dokumenteres er at den hodeløses “høna” har oppdaget selvutløseren. Nå kan jeg jo ta bilder utadørs alene som ikke er selfier, om jeg bare finner høyt nok sted å sette mobilen på 😉

 

 

 

Ny bukse fra Gøteborg, med fine detaljer.. Må nok vises bedre en annen dag, i utelys 🙂

 

 

 

 

 

Hvis du vil lese morgen-innlegget om min “Moody mandag”, så finner du den om du trykker på linken…

 

 

#mobil #bukse #bilder #selvutløser

26 kommentarer
    1. Heheheheh den knappen lærte jeg for mange mange år siden hehehhehehe Nå blir det mange bilder tenker jeg.

      Fin bukse!

      klem <3 Forresten kommer jeg til Oslo første helgen i mai………….. sender deg en melding når jeg vet hvordan jeg legger opp løpet 😀 klem

    2. Skjønner du har fått shoppa og hatt en herlig helg, ja dere begge to da 😀 Innom og kikka på Mandagmimringa de også 🙂 Jeg er helt elendig på sånn selvutløsning,, men skal trene meg når det blir litt mindre vær her 😀

    3. Frodith lærer seg ting hun ikke kan, og det liker jeg 🙂
      Dette er bra bilder til å være “jomfruprosjektet”, og buksa er så kul – og du har fin kropp <3
      Lurer på om min tlf har selvutløser…? Må sjekke 😉

    4. Kule bukser og tøft med mandager etter en sånn helg ja! Og herlig bilde av dere på toget. Ja sånn er det. Får man ikke vann, så blir man dehydrert på 123!! DA blir man tørst da 😀 Og skamme seg? Neeeehei! Sånne turer er ment får så skjemme bort seg selv, og du har jo kjøpt til MANGE andre og! JEG glemmer fort ALLE når jeg er på tur. Deilig at mandagen er over nå da, og uken er i gang. klem<3

      1. Jeg var liksom sinnnnnnnsykt trøtt i dag tidlig, sov i dyp søvn, med drømmer og alt da klokka ringte.. Ja, har ikke SÅ dårlig samvittighet 😀 Og litt på DERE ble det også 🙂 Takk, strålende fornøyd med alle plaggene 🙂 Jeg fikk nesten panikk av NULL væske… Men det gikk greit og jeg spiste kjeks til og med 😀 Dette blir en fin uke, skal treffe Kari onsdag og Ladyen på lørdag 🙂 Og sikkert rydde hus hos mamsen på søndag. Klemmer <3

    5. Mandagskveld med magiske moter fra Frodith – Mandag morgen med muntre minner med Mette musikk + mengder mat. Huff prøver på M-dikt men det gikk ikke helt men øving gjør mester. Fine bilde fra Gøteborg, gjør seg med en tur. Kjipt for din søster som går på krykker. Håper det ikke er lenge til hun kan gå uten. Å kjøre tog i Sverige er en bedre ting enn i Norge vil jeg tro. Noen år siden sist jeg reiste i Sverige med tog men vil vi har mye vi kan lære der vil jeg tro. Det er bart på veiene nå så nå tar jeg frem sykkelen min som står i boden. Og har prøvd lettere sko nå men enda litt glatt om kvelden. Ha en fin kveld.

      1. Flott m-dikt fra deg da. Ikke så lett, man må lete etter ord på nett innimellom også, for å få litt variasjon 😀 he-he Ja, ikke så gøy med krykker. Hun ble ikke noe bedre akkurat av å hoppe rundt der, men viktig med hyggelige ting også. For å holde humøret oppe 🙂 Ja, togene i Sverige er bedre tror jeg. Det var merkelig opplegg i går..

    6. Tøff bukse og hørtes behagelig ut på også! Bukser er best å prøve i butikk og ikke enkelt å bestille på nett. Jeg har ikke testa ut evt. selvutløser på mobilen, men har brukt det på iPaden.

      1. Ja, MÅ kjøpe i butikk, og det var fort gjort i går. Den var myk som bare det, som en hanske, og sitter som et skudd 🙂 Nå skal jeg prøve ut mer med selvutløseren 🙂

      1. Ja, jeg har ikke sett så mye på den selvutløseren, vet jo den finnes. Nå PLUTSELIG kom den på av seg selv, og jeg fant ut at DET skal jeg prøve mer. UTE 🙂 Takk, fornøyd med shoppingen 🙂

      1. Masse fint i Gøteborg, på Desigual. Og en del salg også. Jeg er i tillegg medlem, og får da rabatt 🙂 Ja, nå KAN jeg, nå må jeg bare finne plass å sette den ute 😀

      1. He-he, ja nå skal det bli bilder altså. Alle andre har vel fått fart på sine utløser, men jeg er litt treg der. Men i dag så så jeg det plutselig og det betyr jo mye moro 🙂

      1. Ja, det er jo masse muligheter om man får til litt med selvutløseren. Men trenger et sted å sette mobilen da 🙂 TAkk, buksen er deilig og myk 🙂

      1. Takk 🙂 Jeg skal jammen prøve ute i lyset i morgen, på ORDENTLIG 😀 Ja, buska var fin, og skal vises MER 😀 Deilig og myk var den også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg